Wednesday, November 30

Semua org berhak bahagia ♥



"I want to love again, but after everything that has happened...It's hard to love.
My uncle just died, my brother's getting cheated on and needs to get a divorce, my parents are about to go broke....Everything is just crashing in. I want to love someone and have someone to lean on, but everything has just dissolved."

Bila aku baca luahan hati neh kat satu page kat youtube, baru aku sedar. Nasib aku tidaklah seteruk. Ada lagi yang lebih teruk dari aku. Ada yg lebih merana dari aku. Ada yg tidak pernah merasa disayangi, ada yg tidak pernah merasa erti bahagia.

Alhamdulillah. Walaupun aku dilukai sebegini, aku pernah merasa bahagia, aku pernah disygi walaupun hanya seketika. Sesungguhnya aku masih bisa kuat. Namun aku tidak tahu bagaimana org yg meluahkan isi hatinya ini bisa bertahan. Tanpa dia duga, dia sebenarnya dah putus asa dengan hidupnya. 

Mngkin dia merasakan kasih sayang tidak pernah wujud buat dia. Apa yg aku harapkan pd insan neh, biarlah dia bangun. Dan semoga ada seseorg yg mmpu membuatnya bangkit semula. Dia patut tahu, semua org berhak bahagia :)

with love ♥
 

Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH