Sunday, November 27

Terima kasih korang ♥



* kebanyakan lelaki xboleh sangat kita nak percaya..trust me... akak pon mngalami nasib yg sama ja cam ekin

lo ad masalah ng aty nie susah ckit nak ubt... p pcye la allah 2 ad... ag un jodoh 2 kan da dtntukan... ko kne kuat ek..maybe dy bkn tuk ko..dan maybe ko akn dpt y ag bek dai 2... ko kne saba..

dah :'( sbb tu aku tak suka kau couple !! lelaki sstgh mmg la . sabar k . aku tahu kat luar tu ada sseorg mmg baik dtakdirkn utk kw . stu ary dy psti muncul . kau jgn rsau , bf pergi byk kali pun , kau ttp ada kawan2 . kawan2 sume setia ada ( sestengah je lah yang berguna , setgh mcm hampeh bukan nak phm masalh kita ngn BF , tapii kutuk kita lebih ) s0 ,kena pandai pilih kawan k . no matter what , iloveutillmylastbreath , friend ♥

Thanks babe. Korang semua bgy byk perangsang pd aku. Yeah. Jgn risau. Aku takkan jatuh. Seteruk mana aku jatuh, aku tetap akan bangun sebab aku tahu aku tidak bersendirian. 

Sis Sal, Syera, and most lovely, Tascha.

Thanks okayy atas nasihat korang. Tanpa korang aku rasa tade makna. And jgn risau kayy. Sekarang aku masih kuat, masih tabah untuk dugaan seterusnya. Aku dah biasa dgn dugaan mcm neh. Jadi, aku tidak pernah jatuh. Sayang korang semua ♥


with love ♥
 

Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH