Monday, December 12

Bersyukurlah kerana kau kecewa sekarang :)


*click utk tumbesaran

"Allah tahu apa yg kita mampu. Dia tahu kita mampu menghadapi kekecewaan itu, maka DIA *(kt atas ney stu kesilapan ejaan) berikan pada kita sebagai UJIAN"

itu komen aku pada status atas neyy. Ye kawan.

Kalau Allah tahu kita ta mampu menanggung kepayahan itu, dia tidak akn mberikannya pada kita.
Seperti aku pada suatu ketika dulu. Aku pernah jatuh, aku ta mmpu na bgun, ta mmpu na bgkit dri kekecewaan hdup aku. Tapi aku berfikir, dgn sokongan dri rakan-2 ak, aku cuba bangkit. Aku sedar Allah inginkan yg terbaik utk ak. Dia tahu aku mmpu menghadapi kekecewaan tu maka Dia berikan pada ak. Dan Alhamdulillah. Aku masih kuat utk meneruskan hdup yg dulunya penuh dgn duri tajam melukai hati :)

Dan kawan, jgn pernah salahkan takdir yg Dia berikan pada kau. Dia lebih tahu apa yg terbaik utk kau lebih dri yg kau tahu sendiri. Bersyukurlah kerana kau kecewa skrg :)

*Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah :)


with love ♥
 

Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH