Saturday, January 21

Bukan semua :)

Assalamualaikum.


Manusia tidak pernah serik untuk cinta. Kerana walaupun berkali-2 disakiti, dilukai pasti akan ada cinta baru buatnya. Kerana lumrah hidup, manusia punya perasaan ingin mencintai dan dicintai. Yes that's me :)

But lepas ni, andai kata aku sekali lagi jatuh cinta, sekali lagi menyanyangi, sekali lagi menaruh harapan, sekali lagi mencintai dgn tulus, aku takkan cerita ap-2 psl cinta aku dlm blog ney. Sorry bukan ta na share. Tapi cukuplah. Kalau korg baca blog aku dari tahun lepas dan lepas, terlalu ramai lelaki wujud dlm hidup aku. Dan aku terus mencintai, dilukai, berpisah dan sekali lagi mencintai. Jadi cukuplah setakat itu. Insyaallah, aku akan post mengenai insan baru sekiranya ada jika kami punya hubungan menjangkau hubungan serius. Insyaallah jika ada. 

Aku tetap begini, jika ada lelaki wujud lagi dlm hidup aku, aku akn ikhlas sygkan dy. Aku akn tetap setia dan jujur pdnya. Kerana itu aku. Aku takkan berdendam kepada semua lelaki hanya kerana seorg lelaki. Ya, istilah bukan semua lelaki begitu aku masih percaya. Bukan semua. :)

with love ♥


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH