Friday, January 20

Sedih gilooo~

Assalamualaikum.

*gambar hiasan

Apa diaaa.... Haaaa aku sedih gilooo. Bapak aku ta bgy aku ikut tasya pegy Gentinggg... huaaa terlepas. Cis bapak aku dengki lettew sbb aku dpt gy. Tu sbb dy tana aku gy dulu, dy pun ta bgy. Hmm sorryy tasya. Aku da ckp kan aku dpt rasakan yg aku ta dpt gy. Hmmm kau beli tiket utk aku sekali knppppp. hmm. Kau pegy lha cari sesape. Hm enjoy urself. Sorry ta dpt join ye. Hm :(

Aku sedih gilo lha mangkok. Phm le sikit. Cis.
Lepas tu tgok status kat tepi ney. tuuuu. Haha aku tulis apa ye? Ha, aku bahagia jadi kenapa? Haha ney aku tujukan kat sape nta. Dy cm sibuk je dgn hidup aku. Eh lantak aku lha aku baru ptus ke apa ke, tayah na padan muka sgt lha dekat aku. Bukan aku yg nak okay bengong~ Aku bahagia skrg, kenapa? Ta puas hati tgok aku bahagia? Bengong. Mnyampah ah dgn kau. Hm chaw~

with love ♥

Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH