Saturday, January 21

Yg pergi takkan kembali :(

Assalamualaikum.

Smlm aku dpt tahu pukul 9.48 mlm seorg rakan dri group "KAMI LAHIR TAHUN 1994", Ian Zareen a.k.a Kueh Semperit telah kembali ke rahmatullah kerana penyakit Leukimia. Innalillah. Aku sedekah Al-Fatihah buatnya. Takziah buat keluarga arwah. Walaupun aku ta kenal arwah, tapi aku egat arwah pernah like status aku dulu. Buat buah hatinya, diharapkan bersabar dan kuatkan hati. Mungkin dia yg lebih terasa kehilangan arwah. Account fbnya telah deactive oleh sepupunya smlm jadi aku ta sempat na ambil gmbr arwah. 

Lebih mennyayat hati, arwah sempat berchatting, berskype, beramah mesra dgn ahli group itu pd maghrib smlm. Malah arwah ad buat post terakhir di group tu. Arwah letak lagu Youtube, Bila aku sudah tiada by Hujan. Memang sedih. Ta sgka akhirnya arwah pergi juga.


Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-2 yg beriman. Amin. Aku rasa terkejut sgt. Ya Allah. Sememangnya kita tidak pernah tahu ajal kita. Yg pergi takkan kembali. Yg hidup kita teruskan hidup. Semoga mereka yg rapat dgn arwah kuatkan diri, Tabahkan hati. Kami di group KLT94 sentiasa merindukan arwah Kueh Semperit yang ceria dan gembira dahulu :(

#AL FATIHAH 


Thank you for visiting here :)

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH