Friday, March 9

Bila seorang lelaki menjadi kawan baik (:

Assalamualaikum.
 
 
 *gambar hiasan*

Setiap hari pun aku ckp psl kawan baik kan? Hehe harini aku na ckp psl EZAD a.k.a kwn baik lelaki aku (:

dy ta handsome. selalu mengaku diri dia farid kamil kahkahkah

Tarikh kenal (:

Aku kenal dia ni tahun lepas tau. Tarikh aku tak egat, tapi yg sure, tarikh aku start kwn dgn dia adalah tarikh dimana aku tengah buat kerja jahat kt asrama. Haha sbb apa ye, ops. Biarkan. Haha

Cara kenal (:

Silap nombor. Haha lawak k lawak. Simple je kan cara kitaorg ter'kenal'. Aku ah salah num. Act maybe betul, num aku skg ni adalah num mbe dia. Sbb num yg ak pakai ni aku ambik dari bpk aku. Haha sape punya entah ak rembat. Bukan sim nama aku tu. So, dari aku ckp salah nombor, dia pun mcm dah tahu ak ni perempuan, mula lha kan modus operandi dia nak mengayat bagai. Aku ta lyn beb. Serius *berlagak*
Tapi mlm tu aku ta boleh tidur~ Then aku pun dgn kegatalan yg melampau *kesian* tergodek-2 contact kt hp then 'ter'misscall dia. Haha boleh pulak terr. Okay korg, masa tu pkul 3 pagi k. So, ak bajet mcm dia dh tidur lha kot kan. Tibe-2 vibrate hp aku. Kelibut aku. Hihi dia balas. Aku just hantar "kau tdur dah ke der"
Dia bls "belum, lepak mamak." Eh eh tetibe mesra plak msj kan. Ntah pape -.-

So bermula lha aku bersoal jwb, dia tetap ta puas hati tau. Dia ckp num ak mesti ad katan dgn dia sbb dia SAVE num aku tu. Terkejut badak aku. Bebenor dia SAVE. Aku tnye ah dy save dgn nama apa. Dia ckp nama kat hp dia ap nta. Tapi mmg pelik. Dia save sbgi nama kedai tau. Dia ckp sbbnye dia ingat mse num aku tu call dia, dia dekat restoran tu. Restoran yg dia save num aku tu. Paham tak? Buat-2 phm ;)

Ak pun mls nak amek tahu, ak ckp ah lantak ah. Gasak situ. Hihi. Smpi skrg kami kwn. Dari sebelum dia coup dgn awek dy smpi dia dah msuk 4 bulan dgn awek dy skg (; So, dia ni mmg gila. Dulu punya rpt smpi panggilan pun taley bla, yunk + babe -.-' sgt cannot go. haha

Tapi since dia ad awek, ak pun ckp, pgil la pgilan lme -> wa + lu :)

Dia ckp setiap hari dia wajib msj ak even msj tu ta dibalas aku sbb mnurut dia, AKU SEBAHAGIAN DARI HIDUP DIA. Derrrrrrr awek dia ceruk mana? Dahsyat sgt tu. Haha apapun mmg terharu. Aku gaduh dgn Tasya itu hari, aku cerita kat dia. Nangis-2 yg taley bla tu. Haha. Dia ckp, 

Ezad : Lu bangang, yg tulis status cm cibei tu knpa?
Aku : Wa ta sengaja, pkir kepala wa je. Mana nak tahu dia terasa. *nada tersedu-2*
Ezad : Memang, padan muka lu. *kejam*
Aku : Ta suka lu. *geram*
Ezad : Haha tu baru kwn, hentam dlu baru kasi relax.
Aku : Apa wa na buat ni? Msj dah, ta bls, hntar kt wall dh, dia like je -.-
Ezad : Pergi rumah dia. Settle. Beb, MU lwn mlm ni. Teman wa. *tak guna Ezad*
Aku : B*b* la lu. Benciiii.
Ezad : Hahahahahahahaha.

So, sweet kan? Ta guna. Tapi entah kenapa, aku tenang lepas luah kat dia. Sebab dekat dia je wa boleh mencarut. Haha jahat kan? Okay la tu. Ezad carut aku lagi dahsyat tau. Benci -.-
Okay la, aku nak tengok tv. Haha Ezad mmg tertanya-2. Aku ckp kat dia, ak na gosip psl dia kat blog. Dia tanya byk kali. Haha nasib lu kan. Lu kan ta reti bukak blog wa. Hihi. Peace yo XD
 

Thank you for visiting here :)

1 comment:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

singgah folo sini dari speedlist no.2
..................................................
http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/speed-list.html
..................................................
salam ukhwah (^___^)

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH