Tuesday, March 6

A HEART TOUCHING LOVE STORY ♥

Assalamualaikum.



Berikut kat bawha ni, lirik lagu yg dlm video ni yang ekin sendiri translate bahasa melayu :)

Adalah mustahil untuk memahami apa yang berlaku melalui hati seorang lelaki,
Awak memberitahu saya bahawa awak mahukan saya dan sekarang, setelah saya memberikan awak segalanya, awak beritahu saya awak akan meninggalkan saya,
Awak memberitahu saya bahawa ia adalah kali pertama awak merasa sebegini, dan berkata bahawa saya adalah istimewa,
Saya percayakan awak .. dan ia adalah kebahagiaan saya,

Awak sepatutnya memberitahu saya bahawa perasaan awak telah pudar,
Saya tidak tahu apa yg patut saya katakan, dan saya terus bergantung kepada awak,
Walaupun saya mengatakan saya membenci awak sekarang, saya akan rindukan awak,
Kerana saya seorang gadis dimana bagi saya cinta adalah segala-galanya,

Mereka mengatakan bahawa jika saya memberikan seorang lelaki semua perkara yang dia mahu, dia akan cepat bosan,
Dan sekarang saya tahu bahawa ianya benar dan walaupun saya memberitahu kepada diri saya, saya tidak akan ditipu oleh cinta lagi,
Saya jatuh cinta, dan hati saya hancur lagi,

Awak sepatutnya memberitahu saya bahawa perasaan awak telah pudar,
Saya tidak tahu apa yg patut saya katakan, dan saya terus bergantung kepada awak,
Walaupun saya mengatakan saya membenci awak sekarang, saya akan rindukan awak,
Kerana saya seorang gadis dimana bagi saya cinta adalah segala-galanya,

Mereka mengatakan bahawa apabila anda memberikan seorang lelaki semua dia mahu dia cepat bosan,
Dan sekarang saya tahu bahawa kebenaran dan walaupun saya memberitahu kepada diri saya, saya tidak akan ditipu oleh cinta lagi,
Mereka mengatakan bahawa jika saya memberikan seorang lelaki semua perkara yang dia mahu, dia akan cepat bosan,
Dan sekarang saya tahu bahawa ianya benar dan walaupun saya memberitahu kepada diri saya, saya tidak akan ditipu oleh cinta lagi,
Saya jatuh cinta, dan hati saya hancur lagi,

Awak sepatutnya memberitahu saya bahawa perasaan awak telah pudar,
Saya tidak tahu apa yg patut saya katakan, dan saya terus bergantung kepada awak,
Walaupun saya mengatakan saya membenci awak sekarang, saya akan rindukan awak,
Kerana saya seorang gadis dimana bagi saya cinta adalah segala-galanya,

Tolong jangan hancurkan hati gadis-gadis, yang akan berbuat apapun untuk cinta ..
Saya tidak tahu bahawa hidup ini ketika disayangi akan menjadi keras,
Walaupun saya mengatakan saya membenci awak sekarang, saya akan rindukan awak,
Kerana saya seorang gadis dimana bagi saya cinta adalah segala-galanya,

Walaupun saya mengatakan saya membenci awak sekarang, saya akan rindukan awak,
Kerana saya seorang gadis dimana bagi saya cinta adalah segala-galanya,

"Hari ini kita berpisah, awak menyuruh saya untuk bertemu dengan seseorang yang lebih baik daripada awak, dan hidup gembira. Awak sama seperti semua lelaki lain. Apa yang  berlaku apabila awak sewaktu memberitahu saya bahawa awak menyayangi saya? Secara jujur, saya tidak mahu awak hidup gembira. Apa yang saya akan lakukan jika awak benar-benar lupa tentang saya? Saya benar-benar merasa sakit, lebih sakit daripada apa yang saya pernah alami. Kerana saya masih cinta akan awak."

Tolong jangan hancurkan hati gadis-gadis, yang akan berbuat apapun untuk cinta ..

"Ada seseorang yang saya sangat cinta dengannya. Walaupun saya tidak boleh bersamanya lagi. Saya tetap akan mencintai dia."


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH