Monday, May 21

18? WOHHH tahniah ekin :')

Assalamualaikum.


Alhamdulillah. harini umur aku akhirnya mencecah 18 tahun dan dah besar :D Dah boleh masuk wayang 18+ Hahahahahah k. Sebeblum ni masuk je tade apa pun. Haha. So tatahu na cakap apa. Bila dah cecah umur 18 ni, macam-2 dah boleh fikir kan. 


Bila difikir, tudia aku dah tua. Haha. Eh ekceli bukan tua. Matang k matang. Hahah. So lepasni kena tempuh kehidupan dekat universiti. Bak kata cikgu addmath aku, Cikgu Jalal, kehidupan baru harus dimulakan. Jangan lupa diri. Kadang tu ada smpai lupa diri dan tanggal tudung semua. Ish dengor cikgu ckp cenggitu, haha mengucap panjang. tade lha sampai mcm tu kot. Lagipun betul kan. Masing-2 dah na sambung belajar, berdikari dan paling penting, belajar :')
Kepada mereka yang wish dekat fb tu thanks bebanyak k. Selagi boleh aku ucap lha thanks kat korg. Tape. Walaupun sbenarnya ta egat pun bday ak kan. haha tape sbb aku pun bukan ingat semua org punya bday. Well fb ada. Hehe. So twitter pun ada jugak. Leeya. Antaray byk-2 wish yang aku dpt. Ada satu yg buat aku terharu gila. Wish dari besties aku, Tascha. Nah tengok. 


Nampak kan? Hehe so thanks again you alls :')

#entry awal. nanti malam kalau ada apa-2 aku update lagi k :D


Thank you for visiting here :)

2 comments:

Nurfarahin Yusof said...

happy birthday
May ALLAH bless you =)

Ekin Anasha :) said...

Thanks Farahin :)

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH