Thursday, May 31

Debaran UiTM :')

Assalamualaikum.


Nampak? Nampak?! Haha punya malas k sampai ta kemas brg pun. Bilik pun dh mcm tmpt kucing branak punya full. Tape, mlm ni aku mula pack brg semua dah. Esok dah nak pi. Mlm ni lha baru na gosok baju semua. Dan masa ni jugak baru ingat beberapa keperluan ad yg ta beli lagi --" 

K sekarang memang tengah berdebar sikit sebab esok akan memulakan satu kehidupan baru yang bergelar Mahasiswi :') Ta sangka masa berlalu begitu pantas. Mendapat keputusan yang aku berjaya melanjutkan pelajaran ke UiTM Seri Iskandar dlm bidang yg aku impikan dari form 5 lagi, Office Management. Oh tatahu eh? Aku ta update lagi ke? Hihi lupa --"

Alhamdulillah :')

Dan rezeki jugak sebab aku dapat sama sebijik dengan Rafiqa. Dan masih juga murah rezeki aku bila Meor yg juga merupakan anak penyelia asrama disana ingin membantu kami bagi membolehkan aku dan rafiqa menjadi teman sebilik :')

So yg aku tahu ada lagi kat UiTM sama aku tu. Meor, Syamil, Rafiqa, Syera, Fimo, Intan Nabila. Dgn tweet pun ada jugak jumpa kwn baru, Qeela, Tyka. Hewhew. So harapnye esok berjalan lancar. InsyaAllah. Kalian doakan kejayaan aku k. Dan aku dah pasang niat pada tarikh baru di bulan June ni untuk belajar sungguh-2 dan bagi mak aku bangga :'D

So aku kasitahu awal-2 k. Aku ta bwk laptop utk seminggu ni. So mengenai minggu orientasi akan aku update minggu dpan dimana aku dah bwk laptop nanti. Aku online pakai hp je lha. Hihi. Kbai :)


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH