Friday, May 25

Excited na dapat hadiah lagi :D

Assalamualaikum.

BLACKBERRY CURVE 9380

SAMSUNG GALAXY W

Mula-2 aku dah order dah BB tu. Then org tu cakap tade stock sebab baru keluar so ramai dah angkat. Aku pun tanya-2 ah mbe ak dlu, pendapat diorg pasal BB. Dan ad sorg ni, dia pakai BB, dia ckp --" na pakai BB kena ada kesabaran sebab BB cepat habis bateri dann cepat hang. K tang situ aku ta minat dah. Sebab aku ni bukan jenis suka mengecas hp. K lepastu aku survey-2 samsung, terjumpa Galaxy W ni, cun pun cun. Hmm android jugak kan.

Selepas berfikir dan bertanya pendapata, ramai sarankan aku ambik Samsung sebab kata mereka BB ni sesuai kalau kawan-2 kita ramai pakai BB, ye lha na BBM kan? Hm so mbe ak ta ramai pun BB ni. Yg ad fb tu pun bukan semua aku kenal. So, aku decide utk tukar :) So dah order dah Galaxy W. Duit deposit pun dah kasi. Sekarang tunggu dapat.

Hadiah sebba masuk UiTM dan aku kena pegang dengan janji untuk dapatkan result gempak dekat sana nanti. InsyaAllah. Thanks mom :')


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH