Tuesday, May 22

Hikhik <- gelak gedik lepas dpt hadiah xD

Assalamualaikum.


So balik dari kerja tadi, mak aku belikan kek sempena harijadi aku harini. Hewhew. Sedap kan kan? Hehe. Lepastu, mak aku bagi hadiah. Kotak dah besar, tapi goncang byk brg. Haha excited jea.


Bila dah bukak, Fuh dalam kotak yg aku goncang tadi, ad 3 benda. Lepastu ada satu kotak besar kat belakang, mak aku bagi. Fuhh. Haha. Hadiah harijadi dan hadiah masuk U. Hikhikhik.

Printer HP. Mempunyai kelebihan fotostat, scan, print warna dan hitam putih. Hihi :D

Yg ni pulak external hardisk yang mengandungi 500 GB :D

Yg ni pulak Wireless Mouse. Hewhew :D

Hewhew lawa kan. Cute je. Yg ni card reader :D

Itu hadiah dri mak. Dri bapaknye belom. Hahah *gelak jahat*. Bila na dpt ni? Hewewwww tangan gatal dah ni. Hehe. Mentang-2 mak aku programmer, hadiah semua komputer punya brg aje. Haha tape. Kegunaan di U. Thankyou mom ! 


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH