Saturday, June 16

Selsema dan..

Assalamualaikum.


Selsema. Ta suka nyaaaaa. Hmm teruk keadaan aku sekarang. Memula start nye bersin je. Ta lama lepastu pfftt terus sobs sobs. Hm ta suka lha. Serius memang teruk. Tisu habis terus. Kain memang kotor habis. Eeeyyuuuwww pengotornya aku rasa aku ni. Hm. Na makan ubat tade ubat. Na beli tatahu kedai tang mana. Hm.


Semalam, lepas aku selsema teruk, aku memang ta larat bangun. Kepala aku dah sakit. Na beli makanan pun aku ta larat bangun dah. Kawan bilik aku balik kg. Budak bilik depan pun sama. Rafiqa pun sama. Hm aku pun ta lha makan tengahari. Aku tidur. Lepas bangun, kepala aku sakit sangat. Aku memang dah tak tahan sangat. Aku pergi lha bilik sape ntah, kwn kepada budak blik aku. Aku minta tolong dia belikan makanan sebab aku na isi perut aku. 

Lepas makan, aku pergi mandi. Lepastu kepala aku sakit lagi, aku pergi balik bilik budak tu tadi, aku tanya ada panadol tak. Syukur sangat dia ada :')

Lepas makan ubat aku tidur. Tapi bila bangun pagi tadi, kepala aku sakit lagi. Aku pergi mandi. Lepas mandi nasib baik ada orang lalu jual makanan, aku beli dan makan. Lepastu aku settle PTPTN. Kepala elok sikit. Mungkin sbb dah mandi dan makan. Tapi kepala aku takkan hilang sakit selagi ta makan ubat. Aku pun mintak lagi panadol kat budak semalam. Nasib dia ada lagi. Hm lepas makan, aku tidur balik. Sekarang dah bangun, kepala lega sikit kot. Aku pergi basuh muka dan harap lepas ni kepala aku ta sakit dah. Seksanya :(


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH