Friday, July 20

Welcome back Ramadhan Al-Mubarak :)

Assalamualaikum.


Oh ya, harini 20 Julai. So harini malam Sabtu. Dah start dah solat terawih memandangkan esok iaitu 21 Julai merupakan 1 ramadhan dan dimana semua umat Islam akan memulakan ibadah puasa. Termasuk aku jugak. Tapi malam ni aku ta gy terawih pun -.-' Malam ni aku sahur dekat rumah. Maklum lha rumah dekat. So na balik bila-2 pun boleh. Heww :P

So dikesempatan aku dapat online ni, aku nak ucapkan lha pada semua blogger dan kengkawan yang singgah ke blog aku ni, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK. Bulan yang penuh dengan keberkatan dimana  didalam bulan inilah, terdapatnya Malam Lailatul Qadar. Malam seribu bulan. Sama-2 lha kita menyambut bulan yang penuh berkat ni dengan mengisi amalan-2 yang baik dan melakukan semuanya dengan satu niat. Kerana Allah S.W.T.

Okay itu jea. Jumpa lagi nanti. Assalamualaikum semua :D



Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH