Tuesday, August 14

Mood Raya :D

Assalamualaikum.


Sekarang memang semua pun dalam mood raya dah. Maklumlah ta sampai seminggu pun lagi, seluruh umat Islam akan menyambut ketibaan Hari Raya Aidliftiri. Aishh mood raya pun sudah mai. Lampu liplap pun dah mula kelihatan di hampir setiap rumah kecuali rumah aku belum lagi. Hikhik.


Yg budak asrama lagi semangat pasang kat katil. Haha lawak jea. Okay atas ni bukan katil aku. Gambar ni sumber dari FB k. Heww.


Kalau dekat kampung nampak dah pelita-2 utk bebudak main mercun dah pasang. Huhu. Tadi aku dah gy UO, beli baju raya. Dari planning na baju kaler merah hitam, tertukar pulak jd kaler pink. Pun bolehhhh lha~~ Itu lha, manusia hanya merancang, tuhan yang menentukannya :D

Nanti pagi raya aku update gmbr aku berbaju kurung. Tahun lepas purple. Tahun ni merah hitam~ Hukhuk. Tapi dah planning dgn budak tu dia beli dah topi kaler merah~ Alooo, ta match. Hikhik. Tape lha. Nanti boleh paksa dia pakai baju pink. Euuuwwww. K ta boleh. Aku tana ! haha lawak ahh. Muka dah legend tapi pink. Tape, aku suh dia pakai hitam. Semua kaler pun masuk :D


Kuih raya pun dah borong dah. tinggal nak beli cornflakes coklat jea. Yeeehaaaa :D

So tu je kot cerita aku. Next enrty aku update utk ucap selamat hari raya k ;)

Oh ye, btw, na kreditkan header dgn doodle yg ak ambik tempek kat blog ni k.
Credit to : HEADER + DOODLE


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH