Wednesday, September 26

Doktor cinta? Aku? Hmmm

Assalamualaikum.

Dah lama rasanya ta bagi nasihat bab2 cintan cintun ni dekat orang. Last aku berkhidmat secara ta rasmi sbgi doktor cinta ni masa awal tahun ni dlu. Haha dengan Leeya. Masa sek dengan Rafiqa. Kekadang dengan Erfa dengan Wanie. Dengan Fifi, Mai, Azmira, sape lagi ntah. Tapi paling rajin, Leeya lha. Banyak benor masalah cintanya. Haha. Eh tascha kwn baik aku tu pun pernah gak. Aih ramai sbnrnya ni. Haha

Dan smlm, aku tetiba menjadi doktor cinta dekat Ima, bekas madu. Eh xD 

Haha tade lha, dia kwn aku. So ak malas ckp panjang, korg baca lha msj dia dgn aku ni. 



*klik untuk tumbesaran*

Aku blurkan num fon dia, muka dia dengan nama-2 yang disebut dalam tu. Ehem btw, aku rasa aku masih layak kot bab cinta ni. hahahahaha k -.-

#ada masalah cinta boleh je ngadu kat aku ^.^


Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH