Saturday, July 27

Seoul Garden. Again.

Assalamualaikum
Kalau sape yg pernah baca entry pasal Seoul Garden, tahu lah. Yg aku pernah dtg sini dulu. Boleh usha entry ni :)
Aku masuk gambar je lah untuk kali ni. Nak cerita takde benda pun. Benda yg sama. Tapi kali ni kami pergi bertujuh. So meriah sikit lah :)
Masa nak makan tu. Memula meja takde. Kami mcm sedih lah sbb penuh kan, nak kena meja asing2 pulak. Lepastu ttiba abg tu dh habis mkn apa lagi, laju kami duk tmpt dia. Dpt lah satu meja :)

Masa ni dah habis makan. Sakan posing you.

Yg ni pulak kat lumut. Sbnrnye kitarg overnight. Hahahaha. So ni keesokan harinya kat lumut. Masa ni baju je sume tukar. Tudung sama je mcm smlm haha

Peace no war brahhh

Dan akhir sekali. Gambar family. Hahahahah
And macam2 dugaan sebenarnya jadi kat kami. Tapi alhamdulillah, setiap dugaan tu, Allah tolong kami. Terima kasih semua yg membantu :) 
Quote by me: Its not about how you met your friends. Its about how you stay in that friendship :)
Tarikh kami pergi : 19 - 20 July 2013 :)

Thank you for visiting here :)

No comments:

BLOG INI ADALAH HAK MILIK PENUH NUR ASHIKIN ALMI. TERIMA KASIH